Inloggen

veelgestelde vragen

Hoe kan ik als nieuwe klant inloggen op uw website?

Rechtsboven klikt je op “aanmelden” en hier vul je alle gegevens in. Hierna ben je ingelogd en komt een bevestiging in jouw mailbox.

Ik ben al klant, maar ik heb nog geen logingegevens.

Belangrijk voor jou is dat je de persoonlijke prijzen kunt zien na inloggen. Als je de optie “wachtwoord vergeten” kiest blijkt al snel of je al logingegevens hebt. Natuurlijk kun je ook altijd contact met ons opnemen.

De bestelling is geplaatst, wanneer kan ik het verwachten?

De website geeft aan of de artikelen op voorraad liggen. De artikelen die voorradig zijn worden, indien je voor 14:00 heeft besteld, de dezelfde werkdag nog door ons verzonden. Bestellingen na 14:00 zullen de eerstvolgende werkdag worden verzonden. 

Wij werken op een bouwplaats welke lastig te bereiken is. Kunt u ook hier afleveren?

Dat is geen enkel probleem. Indien je duidelijk aangeeft welk adres, bepaalde kenmerken en jouw mobiele nummer doorgeeft dan zorgen wij dat de chauffeur alle informatie heeft. Zodra hij arriveert kan hij even bellen.

Ik heb persoonlijk advies nodig, kan er iemand langskomen?

Zeker! Wij hebben over het gehele land onze adviseurs klaar staan. Laat jouw gegevens achter via het contactformulier en wij zorgen dat snel contact wordt opgenomen. Onze adviseurs hebben jarenlange ervaring met Multifast producten en kunnen jou van een goed advies voorzien.

Meer informatie over onze producten of diensten?

Neem contact met ons op

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen